سوالات متداول  سفارش من چگونه ارسال می شود ؟

با توجه به انتخاب شما به هنگام ثبت سفارش از طریق پست ، تیپاکس یا پیک ارسال می شود.

سوالات متداول  آیا محصولات قبل از ارسال تست می شوند و محصول به دست من سالم می رسد ؟

قبل از بسته بندی ، طبق ( برگه تست محصول نایت کر ایران ) محصولات کاملا تست شده و از سالم بودن محصول ارسالی اطمینان پیدا کرده.

سوالات متداولمن چگونه به شما اعتماد کنم ؟

یکی از راه های اعتماد به ما ( نشان اعتماد الکترونیکی ) است که طی مراحلی قانونی مختلف و تحت نظارت پلیس فتا و وزارت صنعت و معدن به فروشگاه های تایید شده و قابل اعتماد مثل نایت کر ایران داده می شود. برای مشاهده این نماد به صفحه اول سایت مراجعه کرده و بر روی نماد الکترونیک کلیک نمایید.

سوالات متداولشما کجا هستید ؟
دفتر مرکزی ما در تهران قرار دارد و بسته های شما از مبدا تهران ارسال می شود.

سوالات متداول چرا قیمت بعضی از محصولات مثل برند Olight و Nitecore آنقدر بالا است ؟

مارک نایتکر و الایت جزء 10 برند معتبر چراغ قوه در دنیا بوده و محصولات این دو شرکت دارای گارانتی معتبر و کیفیت عالی هستند به همین دلیل قیمت این محصولات بالا است.

سوالات متداول گارانتی شامل چه مواردی است ؟

هر موردی به غیر از استفاده ناصحیح کاربر ، توجه داشته باشید باتری و لوازم جانبی شامل گارانتی نمی شوند.

برای اطلاع بیشتر در مورد شرایط گارانتی محصولات لطفا به این صفحه مراجعه کنید.

 سوالات متداول  آیا لوازم جانبی محصول مثل باتری یا لامپ یدک موجود هست ؟

در صورتی که محصولی که خریداری کردید به هر علتی با مشکل مواجه شود اکثر لوازم جانبی مثل لامپ ، درایور ، باتری ، آداپتور موجود است.

سوالات متداولپرداخت در محل دارید ؟

پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران و محصولات کمتر از 500 هزار تومان انجام می گیرد.

سوالات متداول در خرید محصول گیج شده ام چه کار کنم ؟

کافیست با یکی از راه های ارتباطی ذکر شده داخل سایت با ما در تماس باشید.

سوالات متداولآیا عکس محصولات واقعی هستند؟

90 درصد محصولات توسط گروه نایت کر ایران عکس برداری شده و دقیقا همان چیزی که در عکس مشاهده می کنید برای شما ارسال خواهد شد.